W związku z przystąpieniem do realizacji projektu pt. „Inteligentna kamera inspekcji z wymiennymi indywidualnie budowanymi modelami klasyfikatorów w samoobsługowej usłudze SaaS”, ubiegającego się przez INTRATEL Sp. z o.o. o dofinansowane w ramach naboru RPPD.01.02.01-IZ.00-20-001/18, zapraszamy wszystkie podmioty spełniające określone poniżej warunki do składania ofert na realizację przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego.
Zapytanie ofertowe zostanie przeprowadzone z zachowaniem zasad przejrzystości i uczciwej konkurencji i równego traktowania oferentów oraz w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest zakup platformy badawczo-technologicznej oraz stacji roboczych (urządzenia muszą być nowe, Zamawiający nie dopuszcza produktów refurbished czy renewed) o parametrach minimalnych podanych w załączniku „Opis przedmiotu zamówienia”.
Termin składania ofert upływa 10 marca 2020.
Oferta powinna zostać złożona:
- osobiście, listownie, przesyłką kurierską na adres: Intratel Sp. z o.o., Al. Tysiąclecia P.P. 39a, 15-111 Białystok
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: intratel@intratel.pl
W przypadku ofert przesłanych pocztą elektroniczną w tytule maila należy wpisać „Zapytanie ofertowe B+R”, a oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być przesłana w formie skanu podpisanej oferty (pdf). Podpisany oryginał należy dosłać pocztą lub dostarczyć osobiście.
Ogłoszenie w Bazie Konkurencyjności
Do pobrania: