Debiut roku, i drugi najlepszy w Polsce wynik sprzedaży – to nagrody przyznane Intratelowi podczas trzeciej edycji ManageEngine Partner Summit, który 26 lutego 2020 odbył się w Warszawie.
Dystrybutor rozwiązań ManageEngine, MWT Solutions, co roku nagradza partnerów wyróżniających się jakością usług wsparcia technicznego. W imieniu Intratela nagrodę odebrał Kierownik Działu Technicznego Maciej Harasimczuk, który bezpośrednio odpowiada za sprawną pracę helpdesku.
Właściwe planowanie prac, przydział zadań, zarządzanie zgłoszeniami to kwestie kluczowe dla skutecznego wsparcia technicznego. Automatyzacja staje się więc decydującym czynnikiem przy wyborze narzędzia.
Intratel opiera swoje usługi helpdesku na oprogramowaniu ManageEngine ServiceDesk Plus. ServiceDesk Plus zapewnia wysoki poziom automatyzacji gwarantując, że zgłoszenia trafią do odpowiednich osób natychmiast, technicy będą powiadomieni, a w przypadku przekroczenia warunków SLA uruchomiona zostanie eskalacja.
Dowiedz się więcej o managed services i wsparciu technicznym w Intratelu.