Intratel dołączył do niewielkiej i elitarnej grupy dostawców usług i rozwiązań IT. Oficjalnie otrzymaliśmy tytuł Dell Titanium Solution Provider, najwyższy status partnerski jaki można osiągnąć współpracując z Dell Technologies.
Partnerzy na poziomie Titanium to najbardziej strategiczni partnerzy Dell Technologies, posiadający rozbudowane możliwości jeżeli chodzi o wdrażanie zaawansowanych rozwiązań – od urządzeń końcowych, poprzez infrastrukturę serwerową, aż po chmurę.
Status Titanium potwierdza, że Intratel dysponuje ekspercką wiedzę na temat technologii Dell i dostarcza rozwiązania Dell w połączeniu z najwyższej klasy usługami IT.
Intratel ściśle współpracuje z Dell Technologies od 2012 roku. W 2015 uzyskaliśmy status Premier Partner i Dell Professional Services, by w 2018 zostać jedynym w północno-wschodniej Polsce partnerem platynowym.
„Nasze partnerstwo z Dell ma dla Intratela znaczenie strategiczne.” – mówi Dariusz Daniluk, Prezes Zarządu Intratel. „Nasze zespoły pracują wspólnie każdego dnia, dostarczając klientom rozwiązania oparte o produkty i usługi Dell. Ten poziom partnerstwa jest świadectwem naszych możliwości w zaspokajaniu potrzeb klientów poprzez wykorzystanie siły i doświadczenia obu organizacji”.
Aby zdobyć status Titanium, Intratel musiał spełnić określone wymagania sprzedażowe i kompetencyjne. Lista potwierdzonych certyfikatami kompetencji inżynierów Intratel liczy w tej chwili kilkanaście pozycji. Wysoki status Intratela w programie partnerskim to przede wszystkim jednak korzyści dla naszych klientów – najwyższy potencjał rabatowy i szerokie wsparcie wdrażanych projektów.
Czytaj także:
Lista kompetencji z roku na rok dłuższa. Intratel ponownie ze statusem Dell Platinum Partner