WAŻNE - informacja o zmianach w sposobie funkcjonowania Intratel sp. z o.o. w związku z zagrożeniem koronawirusem SARS-CoV-2

11.03.2020

Udostępnij

Drodzy Klienci i Partnerzy Intratel sp. z o.o.

 

Podobnie jak wszyscy Państwo, jesteśmy głęboko zaniepokojeni obecnością nowego koronawirusa w Polsce i za granicą. Poniżej znajdą Państwo informację o decyzjach, które podjęliśmy by zadbać o zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich, których dotyczy działalność Intratel.

 

Ryzyko

 

Ministerstwo Zdrowia codziennie potwierdza nowe przypadki COVID-19 w Polsce. Sytuacja szybko się zmienia, wiele zagrożeń stwarzanych przez koronawirusa pozostaje nieznanych, a my bardzo poważnie traktujemy odpowiedzialność za zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, klientów oraz całej społeczności.

 

Podjęte działania

 

W związku z zaistniałą sytuacją oraz zgodnie z wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia, postanowiliśmy wprowadzić następujące ograniczenia i wytyczne, aby zmniejszyć ryzyko narażenia na kontakt z wirusem:

 

  • Praca z domu i ograniczenie spotkań

    Poprzez znaczne ograniczenie zagęszczenia osób w biurze, chcemy zminimalizować zagrożenie dla zdrowia.

    Wszystkim pracownikom, którym pozwalają na to obowiązki, zalecamy pracę zdalną z domu. W praktyce oznacza to, że jednorazowo w biurze przebywać będzie nie więcej niż 1/2 naszego zespołu inżynierskiego.

    Do minimum ograniczyliśmy zagraniczne i krajowe spotkania służbowe, z rekomendacją przełożenia ich na późniejszy termin.

 

  • Zwiększenie standardów higieny

    Nasze biuro jest codziennie sprzątane, ale w ciągu ostatnich kilku tygodni zwiększyliśmy częstotliwość i zakres tych czynności.

    Powierzchnie takie jak stoły, blaty, klamki itp. są codziennie dezynfekowane, a pracownicy mają stały dostęp do środków odkażających oraz rękawiczek i masek ochronnych.

    Przy wykonywaniu obowiązków stosujemy zasadę zachowywania bezpiecznej odległości.

 

Ciągłość pracy

 

Dokładamy wszelkich starań, by pomimo trudnej sytuacji nasza działalność operacyjna pozostawała niezakłócona, a zgłoszenia przez nas realizowane spełniały parametry usług (SLA) podpisanych umów.

 

Z uwagi na powzięte działania zapobiegawcze prosimy jednak Państwa o wyrozumiałość w przypadkach, gdy czas realizacji zleceń świadczonych w siedzibie naszych klientów ulegnie nieznacznemu wydłużeniu.  Ze swojej strony dołożymy wszelkich starań aby zminimalizować wszelkie negatywne konsekwencje zaistniałej sytuacji.

 

Zalecenia i wnioski

 

Poprzez wiadomości email i publikacje na naszej stronie internetowej, będziemy regularnie informować Państwa o rozwoju sytuacji oraz naszych planach zaradczych.

 

Zachęcamy do zapoznania się z aktualnymi zaleceniami dotyczącymi środków ostrożności, które za swojej stronie publikuje Główny Inspektorat Sanitarny.

 

Z poważaniem,

Dariusz Daniluk i Mariusz Prószyński

Zarząd Intratel sp. z o.o.